Ομαδικές Επισκέψεις ied_admin 29 Αυγούστου, 2023

Ομαδικές Επισκέψεις
στο JOIST
από 1.10.2023 έως 30.06.2024

Κάθε τάξη σχολείου, φροντιστηρίου και ομάδα μαθητών είναι ευπρόσδεκτη στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST. Τα Innovation Paths for Groups είναι εκπαιδευτικές ξεναγήσεις, ειδικά σχεδιασμένες για να μυούν τα παιδιά στις νέες τεχνολογίες και την επιχειρηματικότητα.

Στις ομαδικές επισκέψεις του JOIST, μαθητές από την Α’ τάξη του Δημοτικού έως τη Γ’ τάξη του Λυκείου, μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τις προηγμένες τεχνολογίες ως εργαλεία δημιουργικότητας και καλλιεργούν το επιχειρηματικό πνεύμα, καθώς:

Στόχος

Να απελευθερωθεί το δημιουργικό δυναμικό της νέας γενιάς μέσα από την εξοικείωση με προηγμένες τεχνολογίες και τις αρχές της επιχειρηματικότητας, διευρύνοντας τις δυνατότητες που προσφέρονται σε κάθε τομέα εφαρμογής τους.

Μεθοδολογία

Στα JOIST Innovation Paths for Groups ακολουθούμε τη Σύνθετη Προσέγγιση. Ξεκινάμε από τη «μεγάλη» εικόνα και την έμπνευση για να καταλήξουμε στους «μικρούς» μαθησιακούς στόχους των εργαστηρίων, παρέχοντας ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό:

Ενεργοποιούμε το ενδιαφέρον των παιδιών παρουσιάζοντας το «μεγάλο πρόβλημα ή πρόκληση» και το «γιατί», ώστε να κινητοποιηθούν έπειτα από μόνα τους και να αναζητήσουν μαζί με τους εκπαιδευτές τους το «τί» και το «πώς».

Innovation Path
σε Νέες Τεχνολογίες

Ηλικίες: Α’ Δημοτικού – Γ’ Λυκείου
Διάρκεια: 2 ώρες (εντός του εκπαιδευτικού προγράμματος)
Κόστος: 5€/ μαθητή

Οι τεχνολογικές επιστήμες παρουσιάζονται εφαρμοσμένα στους μαθητές και συναρπάζουν σε όλη τους τη σύγχρονη διάσταση! Τα παιδιά μαθαίνουν για την τεχνολογία της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας, της Τρισδιάστατης Σχεδίασης και Εκτύπωσης, την Τεχνητή Νοημοσύνη, τις Διαδραστικές Επιφάνειες και τη Ρομποτική. Εκπαιδεύονται ώστε να μπορούν να αναπτύσσουν τις δικές τους VR και AR εφαρμογές, να σχεδιάζουν και να εκτυπώνουν 3D αντικείμενα, να δημιουργούν και να αλληλεπιδρούν με αλγορίθμους Τεχνητής Νοημοσύνης αλλά και να προγραμματίζουν το δικό τους ρομπότ.

Τα εργαστήρια της εκπαιδευτικής διαδρομής:

Ηλικίες Μαθητών: Α’ Δημοτικού – Β’ Γυμνασίου

Περιήγηση στην έκθεση «Από τον Τροχό στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Μια Σύντομη Ιστορία της Καινοτομίας, Μέρος ΙΙΙ – 1η και 2η Βιομηχανική Επανάσταση». Με την καθοδήγηση ειδικών ξεναγών, τα παιδιά αλληλοεπιδρούν με τα διαδραστικά εκθέματα της έκθεσης και κατανοούν τα τεχνολογικά θαύματα της συγκεκριμένης περιόδου, όπως η μηχανοποίηση της παραγωγής, η κλωστοϋφαντουργία, η εισαγωγή ατμομηχανών και οι τεχνικές μαζικής παραγωγής, καθώς και την συνεισφορά εφευρετών και επιστημόνων όπως ο James Watt, ο Thomas Edison, ο Nikola Tesla και η Marie Curie.

Ηλικίες Μαθητών: Γ’ Γυμνασίου – Γ’ Λυκείου

Παράλληλα, τα μεγαλύτερα παιδιά γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι δύο πρώτες βιομηχανικές επαναστάσεις αναμόρφωσαν τις κοινωνίες. Μαθαίνουν πώς επηρέασαν τις ζωές των ανθρώπων, διαμόρφωσαν νέες τάξεις και συνέβαλαν στην ανάπτυξη της καταναλωτικής κουλτούρας, στην αλλαγή του ρόλου των γυναικών και την αύξηση της επιρροής των μέσων μαζικής ενημέρωσης στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

Ηλικίες Μαθητών: Α’- Γ’ Δημοτικού

Τα παιδιά παίζουν, συνεργάζονται και μαθαίνουν προγραμματισμό χωρίς υπολογιστή, με την καινοτόμα τεχνολογία DuckyCode. Συναρμολογούν έξυπνα και φιλικά ρομποτάκια και στη συνέχεια τα προγραμματίζουν για να διερευνούν τις δυνατότητές τους, χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές και μια μεγάλη συλλογή μαγνητικών εντολών.

Ηλικίες Μαθητών: Δ’ Δημοτικού – Β’ Γυμνασίου

Οι μαθητές εισάγονται στην τεχνολογία της Εικονικής Πραγματικότητας, μαθαίνοντας για τα τρισδιάστατα γραφικά και δημιουργώντας τον πρώτο δικό τους εικονικό κόσμο με τη χρήση ενός λογισμικού ανάπτυξης εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας, ειδικά σχεδιασμένου για παιδιά.

Ηλικίες Μαθητών: Γ’ Γυμνασίου – Γ’ Λυκείου

Τα παιδιά μαθαίνουν τις βασικές αρχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και παρακολουθούν στην πράξη τη δημιουργία και την εκπαίδευση ενός AI μοντέλου με τη χρήση δωρεάν εργαλείων τεχνολογίας. Πρόκειται για μια πρακτική εμπειρία χρήσης και πειραματισμού με την τεχνολογία του μέλλοντος, κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές κατανοούν τις εφαρμογές της και καλλιεργούν δεξιότητες για να συνεχίσουν να εξερευνούν το συναρπαστικό πεδίο της.

Ηλικίες Μαθητών: Α’- Γ’ Δημοτικού

Η τεχνολογία στα πόδια των παιδιών! Οι μαθητές παίζουν και αλληλεπιδρούν με το διαδραστικό πάτωμα, μέσα από μια πληθώρα διασκεδαστικών δραστηριοτήτων που ακονίζουν τις κιναισθητικές δεξιότητες τους.

Ηλικίες Μαθητών: Δ’ Δημοτικού – Β’ Γυμνασίου

Οι μαθητές γνωρίζουν στην πράξη την Επαυξημένη Πραγματικότητα. Ο εκπαιδευτής εξοικειώνει τα παιδιά με την AR τεχνολογία, παρουσιάζει σχετικές εκπαιδευτικές εφαρμογές και τα καλεί να δοκιμάσουν τη λειτουργία τους με τις διαθέσιμες κινητές συσκευές του JOIST.

Ηλικίες Μαθητών: Γ’ Γυμνασίου – Γ’ Λυκείου

Μια μοναδική εμπειρία Εικονικής Πραγματικότητας, ειδικά σχεδιασμένη για μαθητές! Τα παιδιά εξοικειώνονται με τις δυνατότητες της VR τεχνολογίας σε όλο το εύρος των εφαρμογών της, από την ψυχαγωγία μέχρι τις επιστήμες και εμπνέονται.

Innovation Path
στην Επιχειρηματικότητα

Ηλικίες: Α’ Γυμνασίου – Γ’ Λυκείου
Διάρκεια: 3 ώρες (εντός του εκπαιδευτικού προγράμματος)
Κόστος: 5€/ μαθητή

Ελάτε μαζί μας σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο της επιχειρηματικότητας και της τεχνολογίας! Το JOIST φέρνει για πρώτη φορά το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “JOIST Entre Path” κοντά σε μαθητές ηλικίας από 14 έως 18 ετών. Βασισμένο στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων EntreComp, το πρόγραμμα προσφέρει μια δυναμική μαθησιακή εμπειρία στοχεύοντας να εμπνεύσει τα παιδιά ώστε να προσεγγίσουν την επιχειρηματικότητα δημιουργικά, πολύπλευρα και με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και να τα εξοπλίσει με τις βασικές επιχειρηματικές ικανότητες ώστε να τα προετοιμάσει για το ταχέως μεταβαλλόμενο επαγγελματικό τοπίο του μέλλοντός τους.

Οι τομείς ανάπτυξης δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής διαδρομής:

Από τη σύλληψη μιας επιχειρηματικής ιδέας μέχρι την υλοποίησή της

Τα παιδιά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τη φαντασία και τις ικανότητές τους για να αναγνωρίσουν ευκαιρίες και να αναπτύσσουν δικές τους δημιουργικές και στοχευμένες ιδέες. Οραματίζονται, αλλά μαθαίνουν και να εκτιμούν τις επιπτώσεις και τον κίνδυνο των δράσεών τους. Αναπτύσσουν χρηματοπιστωτική και οικονομική τεχνογνωσία, εμπνέονται, ενθουσιάζονται και συνεργάζονται. Ενθαρρύνονται να πιστεύουν στον εαυτό τους, να εξελίσσονται συνεχώς και να μην παραιτούνται. Μαθαίνουν να θέτουν προτεραιότητες, να οργανώνονται και να μαθαίνουν από την πράξη μέσα από τη δική τους εμπειρία, καταλήγοντας στο τέλος του προγράμματος στην υλοποίησης της δικής τους επιχειρηματικής ιδέας.

Δημιουργικότητα και καινοτομία μέσω της αξιοποίησης τεχνολογικών εργαλείων

Τα παιδιά μαθαίνουν για τις νέες τεχνολογίες όπως η Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα, η Τρισδιάστατη Σχεδίαση και Εκτύπωση. Καθοδηγούνται ώστε να προγραμματίζουν τις δικές τους εφαρμογές, να σχεδιάζουν και να εκτυπώνουν 3D αντικείμενα, να εκπαιδεύουν το δικό τους αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης και να σκηνοθετούν τα δικά τους video, από τη δημιουργία του σεναρίου έως την προώθησή τους, ώστε να προωθούν αποτελεσματικά το επιχειρηματικό εγχείρημά τους.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑΣ

Κλείστε τη δική σας εκπαιδευτική ξενάγηση στο Πάρκο Καινοτομίας, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα ή επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά.

    Εκπαιδευτική Διαδρομή:

    ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ
    ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ JOIST

    Λάβετε τα νέα μας και όλες τις επερχόμενες εκδηλώσεις στο mailbox σας.